INFO VOOR LEERLINGEN

Denk je dat de techniek wat voor je is? Wil je vooral veel doen, werk je graag met je handen? Wie weet is de Eigen Vakschool voor Installatietechniek wat voor jou. Je wordt er opgeleid voor een breed vakgebied. Het aanleggen van water- of gasleidingen, het installeren en onderhouden van de verwarming in huizen en kantoren en het inrichten van badkamers: het valt allemaal onder installatietechniek. Maar ook het werken aan warmtepompen, Wkk-installaties, warmteterugwin-units en duurzame zonne- en windenergie hoort erbij. Met de nieuwste en modernste technieken.

Via de Eigen Vakschool krijg je een leerarbeidsovereenkomst bij een installatiebedrijf. Daar ga je (betaald!) het vak leren van ervaren monteurs. Je bent vooral veel aan het werk, minimaal vijf weken achter elkaar. En dan ga je weer een week naar school om de theorie te leren. De Vakschool zorgt voor heel veel persoonlijke aandacht en begeleiding.

Wat nog het mooiste is: als je je opleiding goed afrondt, dan heb je niet alleen een diploma op zak. Maar ook een baan. Want de bedrijven die de Eigen Vakschool hebben opgezet, weten dat er in Nederland een groot tekort dreigt aan goed opgeleide monteurs. Zij investeren dus graag in jou als nieuwe vakman- of vrouw en nemen je graag in dienst!

Dat klinkt goed, of niet?
Wil je weten of de opleiding écht wat voor je is, neem dan gewoon even contact op. Tel. 06-20634856 of e-mail info@deeigenvakschool.nl.